Chat with us, powered by LiveChat Tandhjul og Kæder. Vi anbefaler DID efter 25 år uden en knækket kæde.

Tandhjul og Kæder

Tandhjul og Kæder.

Spar vægt!

Et andet kædekit med aluminiums bagkædehjul og en lettere 520 kæde giver et fornuftigt vægttab. Især den uaffjedrede vægt er god at spare. Man behøver ikke en masse gearinger i starten. For man må ikke ændre gearingen før man har fundet farten. Det kan let give den modsatte effekt.

Passer gearingen ikke, så er det sandsynligvis fordi man kører for langsomt eller i et forkert gear. Måske tager man en forkert linje ind og ud af svinget. Skifter man gearing for tidligt, fastholdes man på sit niveau. Hvis man skulle nå det niveau der kræver en anden gearing, så sørg for at den kombination man bruger, ikke kræver at baghjulet flyttes nævneværdigt fra sin nuværende position.

Alt for mange rykker bare baghjulet helt frem eller helt tilbage, for at få kæden til at passe. Det ødelægger hele geometrien i motorcyklen og den opsætning affjedring som man har fundet. Så prøv at finde en tandhjuls kombination sammen med en ny kæde, som gør at hjulet flyttes minimalt.

Der findes gearings taveller på internettet som man kan bruge, blandt andet: http://www.gearingcommander.com

Vi skaffer alle dele som evt. ikke findes her. Racerkæder og aluminiums kædehjul i alle størrelser.

Vi bruger selv kun DID og har brugt dem i over 25 år, uden en eneste knækket kæde.
Tandhjul og Kæder. Vi anbefaler DID efter 25 år uden en knækket kæde.

Aktive filtre

Status

Pris

  • 49,00 DKK - 1.299,00 DKK

Viser 1-15 af 15 element(er)

Tandhjul og Kæder.

Spar vægt!

Et andet kædekit med aluminiums bagkædehjul og en lettere 520 kæde giver et fornuftigt vægttab. Især den uaffjedrede vægt er god at spare. Man behøver ikke en masse gearinger i starten. For man må ikke ændre gearingen før man har fundet farten. Det kan let give den modsatte effekt.

Passer gearingen ikke, så er det sandsynligvis fordi man kører for langsomt eller i et forkert gear. Måske tager man en forkert linje ind og ud af svinget. Skifter man gearing for tidligt, fastholdes man på sit niveau. Hvis man skulle nå det niveau der kræver en anden gearing, så sørg for at den kombination man bruger, ikke kræver at baghjulet flyttes nævneværdigt fra sin nuværende position.

Alt for mange rykker bare baghjulet helt frem eller helt tilbage, for at få kæden til at passe. Det ødelægger hele geometrien i motorcyklen og den opsætning affjedring som man har fundet. Så prøv at finde en tandhjuls kombination sammen med en ny kæde, som gør at hjulet flyttes minimalt.

Der findes gearings taveller på internettet som man kan bruge, blandt andet: http://www.gearingcommander.com

Vi skaffer alle dele som evt. ikke findes her. Racerkæder og aluminiums kædehjul i alle størrelser.

Vi bruger selv kun DID og har brugt dem i over 25 år, uden en eneste knækket kæde.
Tandhjul og Kæder. Vi anbefaler DID efter 25 år uden en knækket kæde.