Den lokale hjælp og viden.

Jeg har igennem mange år vedligeholdt og arbejdet med vores egen hjemmeside og efterfølgende webshop. Og til det kan jeg kun sige, at den vej er en evigheds vej. Du bliver aldrig færdig eller helt tilfreds. 

Min erfaring er:

  1. at du lærer af dine fejl 
  2. at du skal se en hjemmeside eller webshop som en “butik”. 
  3. at det kræver, at du er lige så meget over hjemmesiden, som du er over din butik. 
  4. Er der ingen vare på dine hylder eller er hylderne støvede, så smutter kunderne.
  5. Har du butik og starter webshop op, så tænk det ind som at du starter en ny butik op. (Har du tid og resurser til det)

Hvor finder man så den rette hjælp, hvor mange penge skal man investere, er det de rigtige steder der sættes ind, bindinger, kampagner og guld og grønne skove. Det er en jungle og finde ud af, hvor man som firma får mest for pengene. Og det kan hurtigt blive et dyrt bekendtskab. Tror mig jeg har været der :-)

Søger du hjælp til it:

  1. Kendskab til hvad DU laver og hvad DU søger af hjælp
  2. Lokal kendskab er et kæmpe plus
  3. Tillid
  4. Fast dialog 
  5. Afstemning af behov og forventninger

I min verden er det vigtigt at starte med at lave et behov skema, så vi sammen kan finde ud af, præcis hvad du har brug for. Og samtidig forventnings afstemme det hele. 

Hvad kan det for eksempel være:

  1. varenumre oprettelse i webshop
  2. Seo tekst på varenumre
  3. Kategori tekster
  4. Google ADS 
  5. Google Seo
  6. Google my business
  7. facebook
  8. Ny webshop
  9. Blog indlæg
  10. You name it…

prestashoppen.dk kører som demo side, hvilket gør det muligt at vise forskellige setup.

Er du nysgerrig på preferencer så er følgende:

lt-motorservice.dk

Ændring af tekst på enkelt siderne og hjemmeside menu

Lokalt fokus med udvalgte søgeord

overvågning af søgeord placeringerne på Google

SEO optimering på hjemmesiden

facebook og Google opdateringer